**Ahmet Emre**
Arkadaşlar fenerbahçenin altyapısında oynuyor regen mi bilmiyorum ama sağ da ve solda oynuyor.ben alt yapıdaki bütün futbolcuları kiralık olarak vermiştim bu futbolcu 1 sene kiralık olrak 2. lig ve 3 sene 1.lig takımlarında oynadı ben bundan bişey olmaz die satılık listesine koydum avrupanın köklü takımları istemeye başladı bende satmaktan vazgeçtim benim sol kanatım tandikti sol kanatta koydum ve harika oynuyor , 19 yaşında a milli takıma çagrıldı
ArkadaŞlar Regen Değil ise Bu Futbolcuya Dikkat Edin...