özer hurmacıyı eğer bir mucize olmazsa seneye g.saray takımında izleyeceğiz.şimdiki özelliklerini ve gerçekte nasıl bir oyuncu olduğunu düşünürsek bence ö.hurmacıdır,ikinci olarak ta eğer şımarmazsa ki sanmıyorum gökhan gönül diyebilirim.
serdar özkanın kendini çok fazla geliştirmesi gerekecek o da 3. olabilir