D.V.S 7 Acayip komikti. Banada sanki biraz kasıt var gibi geldi... :D:D Hakem bozuntuya vermemek için sırttı felan ama kesin ağrıyordur bi yerleri.... :D:D:D:D:D:D Edit: Kasıt yerine Kasık yazmışım... :o