_Mokoena_ İŞTE YENİ OYUNCULARIM: Çok küçük oldu ama anca böyle sığdı ; kusura bakmayın... Biraz zorlarsanız okunuyo:D
TuNdRaLoWeR Hayırlı olsun Sertaç..Özellikle Michael Silva müthiş bir yetenek..Eğer bu tip oyuncu arıyorsan sana önerim Rodrigo Tapia bir bak buna pişman olmazsın;)
_Mokoena_ UEFA'da eleme turundaki rakibimiz **Atletico Madrid**:( Çok zorlu; ama eleyebileceğimizi düşünüyorum.
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ UEFA'da eleme turundaki rakibimiz Atletico Madrid:( Çok zorlu; ama eleyebileceğimizi düşünüyorum. Haydi Sertaç kendini gösterme vakti;) SANA GÜVENİYORUZ:)
_Mokoena_ Arkadaşlar bu maçlarda takımın başında ben değil; yardımcı antrenör vardı. Kötü geçmiş. Toparlamaya çalışcam...:( Çok da sakat vermiş. Jovetic 1 hafta; Veselinovic 4-6 ay yok :mad:
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ Arkadaşlar bu maçlarda takımın başında ben değil; yardımcı antrenör vardı. Kötü geçmiş. Toparlamaya çalışcam...:( Çok da sakat vermiş. Jovetic 1 hafta; Veselinovic 4-6 ay yok :mad: Sen bu yardımcı antrenörü bir an önce değiştir bence... :o
_Mokoena_ Aslında özellikleri de iyi ama :S 22. HAFTA Dönüşüm muhteşem olmasa da o kadar eksikle(5-6 oyuncum yoktu ki yarısı ilk 11;)) iyi sonuç oldu. SIRP KUPASI YARI FİNAL: Yeni transferlerle sonuca gittik. Finaldeyiz; mutluyuz...
Cemil KAYA sertaş beni al yardımcı antrenör olarak şuanki yardımcından daha çok yardımım olur sana :D:D
_Mokoena_ :D:D Sezon bitti. Son maçlarım: Şampiyonuz;) Kupayı da aldık. Seneye amaç en az ŞL'de çeyrek final...