SUPER KUPA FİNALİ:

Hayatımda ilk defa böyle bişi başıma geldi. Yine bizimkiler penaltı kaçırmadılar. Kaleci antrenörümüz Mert Kuroğlu'nun çalıştırmalarıyla kalecimiz 2 penaltı çıkardı:D
SONRAKİ MAÇLARIM:

PSV MAÇIMIZ:

Bu maçta gerçekten eksiklerimiz olmasına rağmen çok iyi oynadık. PSV'yi yenmek büyük başarı bence. Hem de bu kadar yeni bi takımla. Bakalım şimdi rövanş zamanı...