:D
**AARITALO MAN. CITY'de**
Partizanlı oyuncu Mika Aaritalo; başkanımızın isteğiyle 4.3 milyon £'luk bonservis bedeliyle Man. City'ye transfer oldu.
:mad:
Geleceği en parlak oyuncularımdan Cetkovic de sezon sonu Bielefeld'e gidecek ücretsiz olarak... Çok üzdü bu transferler beni :(