Teşekkürler Cemil abi; ama UEFA'da maç eksiğim var...
Ligde artık garanti görüyorum; tamamen UEFA için transfer yapıcam... Partizan gibi düşük bi takıma gelebilecek ve Avrupa'da bana yardım edebilecek transfer önerilerinizi beklerim;)
Oynatamadığım ve mutsuz oyuncularımı da satıcam. Güzel bi gelir elde ediceğimi umuyorum...