Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Arkadaşım burası inceleme bölümü. Kariyer Hikayelerine yazarsan iyi olur... http://soccercenter.net/forum/369/FM-2008-Kariyer-Hikayeleri KArdeş biiom yanlışlık la actım soryy deiştirseler ii olur
Devil Man KAZANAN FB ALEX FRİKİK DEN 90 DA ATTI FB NİNİ 2 GOLU SAYILMADI fb 2 kIRMIZI GORDU kazanan FB Oldu
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami beşiktaş bile gruptan çıkmış eet oyle oldu bende cıktım gruptan ikiler bad boys :D
Hqmi trabzonla hep peşpeşe gidiyorsun tr kupada da öyle.tabiki ben ts 'nin şampiyon olmasını isterim:D