Devil Man FENERBAHCE İNTERİ SAHAYA GOMDU 3-2 3 0 one gectik ama 3 2 oldu ayrıca tarihi farkı kacırdık
D.V.S 7 Arkadaşım burası inceleme bölümü. Kariyer Hikayelerine yazarsan iyi olur... http://soccercenter.net/forum/369/FM-2008-Kariyer-Hikayeleri