d.guenduez **Arkadaşım ne yaptın sen ya ? Bu nasıl bi flood yapmaktır ? Bi yorum bekle bu kadar hızlı gitme zaten konunun yeri yanlış.**
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Arkadaşım ne yaptın sen ya ? Bu nasıl bi flood yapmaktır ? Bi yorum bekle bu kadar hızlı gitme zaten konunun yeri yanlış. biliorum konu yeri yanlış ama flood yapmadım hermacımı bir sayfaya yorumları ile koyurum ayrıca yorumun için saol
d.guenduez **Neyse vardır bi bildiğin iyi gidiyosun başarılar moderatörlere söle konunun yerini değiştirsinler ;)**
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Neyse vardır bi bildiğin iyi gidiyosun başarılar moderatörlere söle konunun yerini değiştirsinler ;) saol kardeş sen merak etme zati görunce deiştirler ama ben msn de soyliyem
Devil Man ARKADAŞLAR ELEKTİRİK GİDİNCE SAVE DE gitti da.... şampionlar ligi ilk mactan geldim :D ALEX TARİFESİ alex 3 gol atarak sohw yaptı