Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami trabzonla hep peşpeşe gidiyorsun tr kupada da öyle.tabiki ben ts 'nin şampiyon olmasını isterim:D oyle deme kardeş :D
Hqmi çekebileceğin iyi kuralardan ama fazla iyi de değilde orta çünkü orda madrid,arsenal,milan,barca chealse vb. var. beşiktaşa da en kolay kura çıkmış:D
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami çekebileceğin iyi kuralardan ama fazla iyi de değilde orta çünkü orda madrid,arsenal,milan,barca chealse vb. var. beşiktaşa da en kolay kura çıkmış:D haklısın yaw balık işte yeni tranfer nası bi de lulinha
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami adam iyiymiş eet hatta ilk golunu attı ayrıca muhteşem oynadı