Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17
kupa senindir ya:D:D artık bence sampiyonlar ligini oynamadan kupayı direk sana wermeleri lasım:D:D:D
ŞL'de rakibim Lyon. Şu anda çeyrek final ilk ayağı başlamak üzere:D
VALENCIA DEPLASMANDA Bİ BAŞKA...


Zor oldu ama kazandık... Yine Adriano;)