C. Ronaldo ile ben de ilgileniyodum ama almak için deil:D
Adamlar verdiler 53 M cuk aldılar:D
Bu arada;
Ligde;
Getafe 0 - 2 Valencia (2. gol Kaka'dan. Adamın ilk golü ayın golü seçildi:D)
Kupada;

Nedir bu Barça'nın benden çektiği canım:D
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Manuel çok iyi oynuyo. Yedekleri Albelda ve Cana. Albelda'nın yaşı ilerledi artık. Sunny'yş 26.5 M'a Milan'a satmıştım. Manuel'i de satıp yerine bomba birini almayı düşünüyodum ama Pirlo'yla anlaştım:D Ücretsiz olaraktan;) Yukarda da belirtmiştim...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
26. HAFTA


Sonradan aldığım Aguero ve Matias Fernandez'le skora gittik. Güzel bi maçtı;)
VALENCIA ÇEYREK FİNALDE!!!


Yine yedekti Aguero. Girdi 2 tane attı:D
27. HAFTA
VALENCIA 2 - 0 RACING
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Çok ilginç bi olay. İlk defa başıma geldi :S
Aimar oynayamayınca satılık listesine konmak istedi. Tamam dedim. Milan teklif yaptı kabul ettim. "Bana anca yılın sonuna kadar 13.500 k daha fazla werirseniz giderim" dedi Aimar ve ben de kabul ettim :S:S Çok ilginç...
28. HAFTA
ATHLETIC 0 - 1 VALENCIA