_Mokoena_ Şimdi sırada Lyon'la 2. maç var. Bakalım yarı finale çıkabilecek miyiz??? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx VALENCIA YARI FINALDE Yok abicim Vicente yedek oturcak adam deil. 3-5-2'ye döncem belki:D
_Mokoena_ ŞL'de rakip Bayern ;) Bu arada sırada Barça maçı var ve t.d.leri Koeman "**Valencia şampiyon olmak için kazanmalı**" dedi:D Abi zaten 17 puan fark var 2. Real'le:D Ne diosn Allah aşkına yaaa:D:D:D
_Mokoena_ Bıktım vallaha bıktım:D Nedir bu Barça'nın günahı canım:P 30. HAFTA Kaka çok güzel bi gol attı. Ne diim... Yine hakettik kazandık. Fark kaçtı ona üzüldüm...
_Mokoena_ 10 kişiyle attık o golü:D xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx SPANISH CUP YINE VALENCIA'NIN... Kolay bi final oldu ne diim... 31. HAFTA VALENCIA 2 - 0 NUMANCIA
_Mokoena_ Evet :mad::mad::mad::D ALLIANZ ARENA'DA GOL DÜELLOSU Kalecileri coşmasaydı bi 5 daha atardık rahat ;) 32. HAFTA VALENCIA 2 - 0 ATL. MADRID Bu skorla şampiyonluğu garantiledik:D VALENCIA FINALDE!!! Rakip: Real Madrid;)
_Mokoena_ :D Daha 5 tane atardım da kalecileri coştu... 33. HAFTA Aslında bu haftalar yayınlamazdım ama 4 kırmızı çok ilgimi çekti :eek::eek::eek: 34. HAFTA VALENCIA 4 - 1 FERROL NOT: Şampiyonluktan sonra gelmiş-geçmiş en iyi 17. teknik direktör oldum. Ama hala sadece kıtasal olarak tanınıyorum:mad:
_Mokoena_ Teşekkürler;) Bu arada; YILIN ISPANYOL OYUNCULARI :D:D:D:D YILIN GENÇ OYUNCULARI 35. HAFTA CELTA 0 - 2 VALENCIA