e.delgado Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M yaf bakın qırdım DUZENLEME Bolumune orada Kaydet we Yukle BOlumunu qordum ıkısınıde denedım fakat deısıklıK YOK.!(!) OLMAZ BOSUNA UGRASMA BENDEDE OLMUYOR OPTİON FİLE....HATALARLA DOLU BİR YAMA...YİNEDE KABUL ETMEK İSTEMİYORLAR HATALARINI BEN SİLİCEM YAMAYI MAKINEMDEN GKAN CIKARCAK ONUNKİNİ BEKLE...KAYSERİ RİZE VE DİGER BUTUN TAKIMLAR BARCELONA REALMADRİD CHEALSEDEN BİLE GÜÇLÜ OLMUSLAR...COK MAKARA BİR YAMA OLMUS...Hahahahahah
LoRy dediğin doğruysa yani türk takımları chealse barcelona vb. takımlardan daha güçlüyse yarı yoldan geri döneyim ?
Nigo1907 ılk save dosyasını komple sıl oyuna gır cık optıon fıle ı kopyala sora edıtten ac bu kadar sorun morun yok yalan mı soluoz ya
fetkork tama options file dosyasının içerisinde download adında bir text var başkada birşey yok zaten içinde dosya olsa problem yok düzeltilir o dosyayı nasıl bulacam yardımlarınızı rica ediyorum.
e.delgado Orjinal Mesajı Yazan: LoRy dediğin doğruysa yani türk takımları chealse barcelona vb. takımlardan daha güçlüyse yarı yoldan geri döneyim ? DÖN DOSTUM DÖN KOTALIYSAN KOTANA YAZIK HADİ BEN KOTASIZIM DA BENİ ETKİLEMEZ 70-80 MB FAKAT SEN KOTALIYSAN 1-2 GUN NETE GİRERSİN O MB'LA...İNANMAZSAN ADAMLARIN OZELLIKLERINI SS CEKIP KOYARIM İSTERMİSİN ?
LoRy sen yanlış indirmişsin.Benim indirdiğimde option file dosyasının içinde PES2008_EDIT01 die dosya var
amonra303 beyler benim sorunum şu ben yükledim benim işim option filesle falan deilde cs.img ye önceden 230 dan 234 e kadar olan bölmede slot vardı cs.img yi import edince taraftar takılı kalıyor. bu slotları silip bu yamakileri nasıl eklerim yardım plss_????
LoRy aslında ben çoktan indirdim ama importları yapıp masaüstüne attım sadece onları orjinaliyle değiştirmek kaldı
!nfern0 Orjinal Mesajı Yazan: tahsin13 XUHHAUAHEUSHEUAHEUASESAEAS KIZIL KART NE YA ZUHAEHEUSHEUSAHEUEHASU BU RESMİ GÖRDM YA ÖLSEMDE İNDİRMEM ARTK AHEHSEUHSASUHEUSEAHU YERDEYİM YA PAUHEEHAAS :D:D:D:D:D
amonra303 ayrıca yamadaki tezahüratlarda 400 lerde üzerine importla falan demeyin!!!230 235 arası slotları silip yeniden tezahüratı yükleyecem..
e.delgado ŞİMDİ BUNLARI GORUNCE HERKES İNDİRMEKTEN VAZGECCEK :) LEANDROYA GEL BUDA RAGIP SHOW :) YAZIK YAA OKADAR UGRASMISLAR BELLİ AMA NEDEN ÖZELLİKLERİ UCUK YAPMISLAR EMEKLERİNE YAZIK BU YAMAYI AKLI BASINDA KIMSE OYNAMAZKİ...
fetkork LoRy kardeş mademki sen bizlerin indirmemiz için verilmiş olan download linkinden doğrusunu indirdin o halde o indirmiş olduğun dosyanın içerisindeki edit dosyasını bana mail mile iletirmisin. mail adresim fethi-korkmaz@hotmail.com
beylerbeyi_fb Orjinal Mesajı Yazan: !nfern0 XUHHAUAHEUSHEUAHEUASESAEAS KIZIL KART NE YA ZUHAEHEUSHEUSAHEUEHASU BU RESMİ GÖRDM YA ÖLSEMDE İNDİRMEM ARTK AHEHSEUHSASUHEUSEAHU YERDEYİM YA PAUHEEHAAS :D:D:D:D:D emegi gecen arkadasların ellerine saglık..hatalar olmuş ama ileride bunlar düzelir.( örn.takımların güç oranı )..BEGENMİYENLER indirmeyebilirler.bu kadar yorumdan sonra indiripte ben begenmedim diyenede birsey diyemem artık...yukarıdaki gibi yazmasını bilmeyen :confused: eleman gibi yazmayada gerek yok... ben indirdim çocogumda oynamaya basladı..tekrar emeklerinize ve ellerinize saglık....
amonra303 delgado sende bi yanlışlık var bende leandro normal altan falan abartı dionuz ama bende 77 speedmi ne sende hata var??
e.delgado Orjinal Mesajı Yazan: amonra303 delgado sende bi yanlışlık var bende leandro normal altan falan abartı dionuz ama bende 77 speedmi ne sende hata var?? OLURMU ÖYLE ŞEY VERDİKLERİ YAMAYI İNDİRDİM KURDUM İŞTE Bİ SS SENDE CEKDE KOY BAKALIM VEYA YAMAYI İNDİRENLER KOYSUN SSLER ... :)