dogukano Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M iste Edit Load nerede :( bnm oyun turkce bulamıom sende oyunun dilini ingilizce yap sonra git edit load kismina :)
VEN0M Orjinal Mesajı Yazan: dogukano http://www.peseditcenter.com/forum_posts.asp?TID=1558 bu yukardaki linkte kurulumu anlatiyor hemde resimli ama uye olmaniz gerekyior Arkadasım ben ordan bakıp yaptım ıste orda EDIT LOAD ı qostermıo ben sana sadece oyunun ıcınde eDıT LOAD nerede dıom
VEN0M Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M iste Edit Load nerede :( bnm oyun turkce bulamıom sende oyunun dilini ingilizce yap sonra git edit load kismina :) öle bı sanım yok ıng. uzerıne turkce yama yuklu :D
dogukano dostum oyunu acacksin asgai dogru ineceksin master lig sistem training felan derken edit modu yeri cikacak bendkei almanca
dogukano Arkadasim sen hicmi edit yeirne girmedin hicmi merak etmedin ? hicmi oyuncu duzeltmedin yada yapmadin hayret bisisn yaw :)
LoRy Edit in türkçe karşılığı sanırsam Yayımla demek.YAYIMLA,DÜZENLE, gibi bişey görürsen odur oraya girdikten sonra LOAD var türkçesi YÜKLE ona bastıktan sonra evet de tamamdır.
LoRy Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Arkadasim sen hicmi edit yeirne girmedin hicmi merak etmedin ? hicmi oyuncu duzeltmedin yada yapmadin hayret bisisn yaw :) haklısın :)
VEN0M Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Arkadasim sen hicmi edit yeirne girmedin hicmi merak etmedin ? hicmi oyuncu duzeltmedin yada yapmadin hayret bisisn yaw :) ne dalqa qecıon yaf hıc merak etmedın ben falla sadece oyunumu oynadım :D
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Arkadasim sen hicmi edit yeirne girmedin hicmi merak etmedin ? hicmi oyuncu duzeltmedin yada yapmadin hayret bisisn yaw :) ne dalqa qecıon yaf hıc merak etmedın ben falla sadece oyunumu oynadım :D yok dostum dalga gecmeidm walla cok ciddiydim en guzel yeri zaten edit yeridir :) nyse umarim sorunu cozmussundur
ahmet911907 arkadaslar bendede fenerbahce logosunun altında ajax faln yazıodu.dediginiz gibi düzenlemeye girip kaydete basıodm olmuyordu.ama farkettm ki yanlıs yapıomusum yükleye basmam gerekiomus onuda bi kontrol edin isterseniz belki sizde yanlıs yapıorsunuzdur.düzenlemeye girip yükleye basın insallah olur
VEN0M yaf bakın qırdım DUZENLEME Bolumune orada Kaydet we Yukle BOlumunu qordum ıkısınıde denedım fakat deısıklıK YOK.!(!)
e.delgado YAMAYI İNDİRİP GÜZEL GÜZEL DİYEN ARKADASLAR NERESİ GÜZEL BU YAMANIN ANLAMADIM...ACELE CIKARILAN BİR YAMA OLMUS DAHA İYİ OLABİLİRDİ...O ANADOLU TAKIMLARINDAKİ FUTBOLCULARIN OZELLİKLERİ NEY ÖYLE ADAMLAR MANYAK OLMUS HİÇBİRİNİ YENEMEDİM...ONDAN SONRA BAYERMÜNİH VAR BİTANE BONUS TEAM OLMUS BUNUN GİBİ BİRSÜRÜ HATALAR VAR LİGE GIRINCE SÜPER LİG LOGOSU HOLLANDA LİGİNİN LOGOSU FALAN OLUYOR....AJAX LOGOSU FALAN CIKIYOR BJK DE...OPTİON FİLEYİ LOADLADIM HİÇBİRŞEY DUZELMEDİ TAM BİR FİYASKO BOSUNA UGRASILMIS YAZIK EMEGİNİZE YAZIK SİZİ BİLMEM AMA BEN HİÇ BEGENMEDİM...BENİM GİBİ BEGENMEYENLER MECBUR GKANIN PC YAMASINI BEKLİCEK ARTIK...GEC YAPAR YAMAYI AMA ÖZ YAPAR YAMA KONUSUNDA NAM YAPMIS BİRİSİDİR 'GKAN'...O FUTBOLCU ÖZELLİKLERİNİ BU KADAR ABARTMAZ VE BU İŞİ ELİNE YÜZÜNE BULASTIRMAZ!!!
fetkork Oyun içerisinde logolar formalar güncellenmiş fakat ben takım kadroılarına bakıyorumda fenerbahçenin kadrosundaki futbolcular ajax ta kadrolar eski hali ile kalmış sadece formalar değişmiş benim eksik yaptığım bişeylermi var acaba
Denizimo **Yama da hata yok denicek kadar az ve tsl de hiç bir sorun yok yamayı kurmayı bilmiyorsanız ben bişey diyemem test ettik ve bende ettim hiç bir sorun yok yamada gayet iyi yamayı düzgün kuranlar beğenmiş zaten...**
Nigo1907 herşey sağlam sorunu olanlar asay1907@hotmail.com yardım etmeye calısıcam ama p.tesı sınavım var kesın eder dıe bı beklentınız olmasın:D
LoRy kayıt etmen yanlış evet Bak indirdiğin Option fileyi tekrar oraya at sonra oyuna gir YÜKLE de tamamdır.
LoRy Kardeş indirdiğin option fileyi Belgelerim\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008 içine at oyuna gir Düzenleden YÜKLE de tamamdır...