Yapanların eline sağlık.. Teşekkür ederiz gerçekten.. Logolar olmamış diyen arkadaşım sen düzgün yüklememişsin o nedenle olmuştur. Bu konunun 5.sayfasında arkadaş bir nasıl yükleneceğini anlatmış(sağolsun) Ordanda bakabilirsiniz..
Hatalar
1-Psv, az alkmar ve ajax'ın isimleri g.saray, f.bahçe, b.taş olarak kalmış ismide değiştiremiyoz..
2-B.Münih Almanya liginde değilde other A da almanya liginde b.münihi seçip oynayamıcaz sanırım..
Diğer yönlerden harika bir yama olmuş gerçekten, 3 büyüklerin tezahüratlarından tut toplara formalara güç dengesine kadar..
Birde Menü müzikleri ile En azından 3 büyüklerin stadları olsaydı fevkaladenin fevkinde olurdu..
Velhasılı kelam Emeği geçen herkese en içten dileklerimle Teşekkür ederim..
Ayrıca verdiği tarihlerde yamayı çıkardıkları içinde bir teşekkür..