dogukano Orjinal Mesajı Yazan: Nigo1907 Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Nigo1907 optıon fıle ı bı duzeltın be abı 30 dk nızı falan alır bı el atın tam olsun buraya kadar gelmısken dostum neyini duzeltelim linkinimi ? ege rlinkini diyorsan vermek isterdim ama Roobydalin emegine saygisizlik etmek istemem takım ısımlerınden bahsettım ya ajax fener dıo ya duzeltmelerı gerekır dıe dusunuyorum ha evet orda haklisin gerci pek rahatsiz edici degil ama dueltilseydi iyi olurdu
Roobydal arkadaşalar şu option file yükleyin bu tür problemler yaşamayın. Fb de ajax yazması demek opt file yüklenmememiş demektir.
cesur_sado arakdaşlar takım ablemleri doğru olacak diye duymuştum takım amblemleri hollanda takımları ben mi yanlış yükleme yaptım yoksa öylemi
firster arkadaşım beşiktaş kadrosu tamam adı herşeyi tamam ama ligin adı eudodevise gibi bishe soora beşiktaş forma fontunda problem warr
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal arkadaşalar şu option file yükleyin bu tür problemler yaşamayın. Fb de ajax yazması demek opt file yüklenmememiş demektir. yok dostum yukledim eminim ben ilk once sadece bend eoldugunu dusundum ama baskalarindada bu sorun varmis buyuk bi ihtimal o sorun option fileden kaynaklanyior
SempatikSero allah rizasi icin su cs.img nasil yüklencek ynai taraftar sesleri bi yardimci olun nolur yaaa ALLAH RIZASI ICIN :(
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: SempatikSero allah rizasi icin su cs.img nasil yüklencek ynai taraftar sesleri bi yardimci olun nolur yaaa ALLAH RIZASI ICIN :( dsotum buraya bak istersen biri anlatmis http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=98367&pagenumber=5&perpage=10
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: SempatikSero allah rizasi icin su cs.img nasil yüklencek ynai taraftar sesleri bi yardimci olun nolur yaaa ALLAH RIZASI ICIN :( dsotum buraya bak istersen biri anlatmis http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=98367&pagenumber=5&perpage=10
stepjantomas **arkadasim patch cok güzel olmus ama bazi hattalar var 1.Fc Köln takimda Bayern Münich yaziyor turkcell süper ligin üstünde bundesliga yaziyor top lincolne veya kezmana gelince yanlis atlar söylerniyor spiker bi kac hata var **
cesur_sado ya arkadaşlar bende takım amblemleri olmadı yada ben yapamdım nasıl yapıcam anlatırmısınız
rosicky1905 bende olmuyo abi bu galatasarayda filan hep psvnın oyuncuları var ne yapcam artık biri solesin
cesur_sado Orjinal Mesajı Yazan: cesur_sado ailvan düzenlemeye gir yüke var orda yüke ye gel enter de sonra çıkan souya enter de olur ailvan düzenlemeye gir yüke var orda yüke ye gel enter de sonra çıkan souya enter de olur