amonra303 http://www.resim-yukle.com/img01/14/146822fgh.bmp bendeki böle ama ragıp falan dediğin gibi bendede uçmuş :)
e.delgado Orjinal Mesajı Yazan: amonra303 http://www.resim-yukle.com/img01/14/146822fgh.bmp bendeki böle ama ragıp falan dediğin gibi bendede uçmuş :) AHAAA OLAYA BAK BENDEKİ LEANDRONUN OZELLİKLER FARKLI SENDEKİLER FARKLI....BASKA YAMAYI KURANLAR SİZLERDE SS KOYABİLİRMİSİNİZ LEANDROYU FALAN BEN BASKA SS LERDE EKLİCEM...
dogukano arkadas koskoca konami oyunu cikartinca hatalari olyuor ki patchler cikyior adamalr emek harcamis okadar hatada olmais dogaldir yarin oburgun bu yamayi cikartan arkadaslarda bi patch cikartir daha duzgun hale gelecektir benc ebu kucuk hataalri abartmayin
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: attack64 Option File icin site calismiyor ! Birisi yeniden upload edebilirmi ? Sagol kardesim... http://maxupload.com/D5DC6C41
e.delgado Orjinal Mesajı Yazan: amonra303 delgado sende tezahürat varmı ? TEZAHURATLAR VAR BAK ONLAR GUZELDE...FB GS İLE MAC YAPTIGIMDA HEPSİ BİRBİRİNE GİRİYOR...HİÇ BİRSEY ANLASILMIYOR..
attack64 Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Orjinal Mesajı Yazan: attack64 Option File icin site calismiyor ! Birisi yeniden upload edebilirmi ? Sagol kardesim... http://maxupload.com/D5DC6C41 eyvallah kardes, büyüksün !
e.delgado OYUN İÇİ GORUNTULERE DEVAM REAL MADRİD İLE VESTEL MANİSA GUCLERİ KONYASPOR NECA SİZLERDE BU ÖZELLİKLER FARKLIMI?
amonra303 dogukano dostum banada cs.img deki unnamed 230 231 232 233 234 ü upload edermisin???mb fazla deildir ..
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: amonra303 dogukano dostum banada cs.img deki unnamed 230 231 232 233 234 ü upload edermisin???mb fazla deildir .. buyur dostum umarim isini gorur http://maxupload.com/C6C72EDE
amonra303 Orjinal Mesajı Yazan: dogukano Orjinal Mesajı Yazan: amonra303 dogukano dostum banada cs.img deki unnamed 230 231 232 233 234 ü upload edermisin???mb fazla deildir .. buyur dostum umarim isini gorur http://maxupload.com/C6C72EDE eyvallah sağol büyüksün valla tşkler.
jackas ya biri bana yardım etsin ben cs.img dosyasını yani taraftar seslerini bi yükleyemedim ya hepsini kurdum yamanın bi o olmadı import etmiyo onu :(
lazgenc61 Option File nasil iniyor arkadaslar bir soyleyinde bizde indirelim uyeligimiz zaten var yamaya emegi gecenlere tesekkur edrim