Bi an önce çıkar umarım.Bence güzel bir çalışma yapıyosun.Olumsuz eleştirileri kafana takma.Beğenen kadar beğenmeyen olabilir ama bu spikeri isteyenlerin sayısının bi hayli fazla olduğunu söylemeliyim sana.
hem penaltı hem gol bunu unutma ekle lütfen :D:D:D:D:D