hocam tek spikeri yükleyecez dimi oyuna? bende buli patch yüklü sorun olmaz insallah.
Ve oyunda Lincoln ve bircok türk oyuncunun sesi kayitli degil, onu da halledermisin?
Bekliyoruz yamayi, Star TV de iyi gidecek :)
Ek olarak senden bir ricam olacak bu işten anlıyorsun, GS'nin ''Milyonlarca Taraftarın yanyana'' tezahüratını o unnamed dosyası olarak yapabilirmisin? oyuna eklemek istiyorumda.
Tşkler