hakani85 Tabi bu konuştuklarını ses dosyalarına eklediğinde bu kadar güzel olmayacağını biliyorsun dostum. anlatım güzel sesler iyi bi dene derim. :D
blurozgur20 birader sesin cok iyi.. oyuna güzellik katacagina eminim.. bence ingilizcende iyiyse hemen basla calismalara bekliyorz
kringe Orjinal Mesajı Yazan: ultrakurt yaw manyak olmuş ama biraz komedi evet ama yinede yapsa süper olur
Elik @TaskinM; Tok bir sesin var ve bu da spikeri ilginç kılmış, ben beğendim. Yalnız bu uzun ve zorlu bir iş, yapmak için bayağı bir çabalaman gerekecek. Eğer yardıma ihtiyaç duyarsan bizlere mesaj atabilirsin. İyi çalışmalar.
TaskinMahmut spiker yapımına başladım arkadaşlar. haydi hayırlısı. ilk baş dosyaları inceledim ve bir kaç değişiklik yaptım . oyunda kullandım ve şu an spikerden gayet iyi ses geliyor. 2 haftaya kadar demoyu yayınlarım
son kral dedigim gibi harika olmus ama oyunu oynayıp üstüne macı anlatarak kayıt yapmıssın ses dosyalarında bu kadar akıcı anlatmak olurmu bilmiyorum ama ama en az 200 ses dosyası yap bance bir demo yayınla daha belirgin olur çalışman ...bana kalırsa böyle çok güzel ama keşke böle olsa..hadi bakalım demo yu bekliyoruz kolay gelsin bence bu işi başarırsın sen...saygılar...not...sesinde çok iyi anlatımda farklı yorumlara bakma sen başla...