TaskinMahmut http://www.youtube.com/v/lWbV_ejbvZQ>http://www.youtube.com/v/lWbV_ejbvZQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw>http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> işte bir kaç video . şuana kadar çoğu oyuncunun sesleri yapılmıştır + maç öncesi girişleride bitmiştir.
accent Ses anlatım iyi kardeş ama sakın ilker yasini karıştırma işin içine millet zaten sinir oluyo bide oyunda görmeyelim adamı
romeo.ist Bu ne kardeş bence kendi sesinle anlat heycan kat..bence olmamış,ne bilim ya spiker gibi değil..Bu komedi filmi değil ki futbol..ama geyik olsun o yüzden diyosan daha iyisi olmaz..
Deathly Hallow bi de spiker olayının nasıl yapıldığını söyleyebilir misin? ben de yapmak istiyorum beki yayımlayabilirim
hayalet_17 ABİ YAPARSAN ÇOK GÜZEL OLUR VALLAHİ ÇOK SEKSİ BİR SESE SAHİP MAÇA BİRAZDA MAKARA KATARSIN OLUR.AMA İNGİLİZCE SPİKER GİBİ TOP KİME GİTTİYSE OLSUN BEN CE YOKSA HİÇ YAPMA BENDCE
romaringo güzel bir sunuş tarzı hoş olmuş ama hakikaten ilker yasin deme kendi ismini ver daha iyi gıcık oluyorum onun sunuş tarzına ...Ertem Şener yada Sabri Ugan tarzı olursa daha iyi olur...
TaskinMahmut yok arkadaşlar ben sadece sesi beğendinizmi diye sordum :) Anlatım normal olucak tabi . İlker Yasin'in insan versiyonu olarak yapıcam :D Hatta şu anda bir test maçı yaptım onuda koyucam inşallah. Anlatıcı olarak İlker Yasin yorumcu olarakta Fatih Terim Yapıcam.Tabi Türkiye maçlarında bazen sıkıntı olur Fatih Terim olması ama napalım işte :)
TaskinMahmut şu anda youtubeye yolluyorum bir maçın ilk yarısı. ses arasıra kesik çıkıyor. bir iki hatada olmuş olabilir kusuruma bakmayın. video birazdan
pasa_mahmut DİKKAT OKUYUN yaşasııınn süper bi ses dinlediğim en güzel spiker sesi yamaya başla arkadaşım herkes begenir bu sesi ama youtubeye verdiğin sesi galiba maçı izlerken kaydetmişsin ama oyunda öle golü inzagi attı diye bi slot yok yani diyemezsin golü şu attı bu attı diye keşke diyebilsen bide seslerde microfona üflüyorsun galiba rüzgar sesigibi geliyor süzgeç yokmu sesi süzen böylece o rüzgarsesini süzmüş olursun ve sesinde pürüzsüz çıkar :D şimdiden bi teşekkür edeyim ii çalışmalar diliyorum süpersin SAYGILARIMLA
Denizimo **Madem oyundan geliyor bu spiker sesi diğer sesler niye yok(taraftar sesi vs.) Ayrıca konaminin yaptığı spikerde olmayan bu akışkanlığı sen nasıl yaptın:rolleyes: **
TaskinMahmut benim oyunda tüm sesler kısıktır. taraftar sesleride buna dahil. arka planda müzik dinlerim. ama istersen yaptığım kısmı yayınlayabilirim arkadaşım ;)
alkanweb becen hasan abi yaptı ama sen şu opyuncu ismlerini yapasanda biradaha keyf alsak hem biraz heycan kat