water Karakartal bende ümit için emraha benzemiş diyecektim :D sen çok yaşa. aykut ve beckham gerçekten süper olmuş... Bu iki face hariç diğerlerini pek beğenmedim...
Sergio Ramos Aykut güzel ama sanki Arda'ya benzemiş biraz. Bir yerden tanıdık geldi bu face Arda olamayabilir de.
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_ Ben ikisinide beğendim :) sagolun arkadaslar...ümit karanin kaslarina gelince: resimde öyle bakiyordu bende aynisini yaptim kaslarda problem yok yani:D
Dio Hudson Çalışmaların güzel gidiyor aykut guzel olmus Umıtin kaslara update lazım gerisi guzel En iyisi Beckham
Darkmute PHOTOSHOP derken ???? o programla pes2008 nası face yapıyonuz ?? programı indirmek için link verirmsiniz ?
EmreCan58 merhaba arkadaslar sizlere ilk facepackimi sunmak istiyorum.Icindekiler:"acilarin" cocugu KARAN:D;BARIS;LINCOLN;BECKHAM;AYKUT FACEPACK INDIR
hakani85 Güzel kardeşim Ümit Karan orda bir tebessüm kaşlarını dikmiş sen niye öyle yaptın anlamadım, Galatasaraylı değilim ama acıların çocuğu diyerek dalga geçmeniz biraz bozdu beni..
Life. Orjinal Mesajı Yazan: EmreCan58 merhaba arkadaslar sizlere ilk facepackimi sunmak istiyorum.Icindekiler:"acilarin" cocugu KARAN:D;BARIS;LINCOLN;BECKHAM;AYKUT FACEPACK INDIR bunun şifresi ne?
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: hakani85 Güzel kardeşim Ümit Karan orda bir tebessüm kaşlarını dikmiş sen niye öyle yaptın anlamadım, Galatasaraylı değilim ama acıların çocuğu diyerek dalga geçmeniz biraz bozdu beni.. ciddiye neden aliyorsun? SIFRE:sivas(facepack)
hakani85 Orjinal Mesajı Yazan: EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: hakani85 Güzel kardeşim Ümit Karan orda bir tebessüm kaşlarını dikmiş sen niye öyle yaptın anlamadım, Galatasaraylı değilim ama acıların çocuğu diyerek dalga geçmeniz biraz bozdu beni.. ciddiye neden aliyorsun? SIFRE:sivas(facepack) Bilmiorm ki bozdu işte bi an :D kesin dün akşam moralim bozukmuş :p