EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: maradona10 Emre şu Lincolnü bir daha yapsana, hiç benzememiş, ve Nonda. Teşekkürler tamam kardes insallah yapacagim ama nonda nin iyi bi resmini bulamadim bulursan yaparim saygilar
edizfb öncelikle ellerine sağlık ancak bi şeyi hayret le anlayamıorum....bu yama apan arkadaşlar 1. si neden şifreli dosyaların şifresini sormadan ilk seferde link ile birlikte söylemezz ve 2. si neden bu yamaarın nasıl yükleneceğini açıklamaz yani inanamıyorum..... ümit karan ın oyunda yüzü yok ki ben nasıl ekleyecem bu özel yüzü....
EmreCan58 Umarım işine yarar? Şimdiden emeğine sağlık emre. Kolay gelsin :) sagolasin resimler icin bi deneyim insallah olur:)
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: edizfb öncelikle ellerine sağlık ancak bi şeyi hayret le anlayamıorum....bu yama apan arkadaşlar 1. si neden şifreli dosyaların şifresini sormadan ilk seferde link ile birlikte söylemezz ve 2. si neden bu yamaarın nasıl yükleneceğini açıklamaz yani inanamıyorum..... ümit karan ın oyunda yüzü yok ki ben nasıl ekleyecem bu özel yüzü.... unutmussum sifreyi vermeyi özür dilerim, ümüt karan a gelince forumu arastir ozaman bulursun insallah yoksa anlatmasi cok sürer;)
maradona10 renktaş, öncelikle çok çok sağol. sadece burnu kalın olmuş, ve ağzı olmamış. bunlara update çekersin süper olur. tekrar sağol usta bu resim biraz yardımcı olsun sana, alıntıdır.
sosyologbey buda benden olsun,kendi yapımımdır.. umarım beğenirsiniz :) Not:Yigido58 iznin varsa senin açtığın başlığa ekliyorum tek bir face için başlık açmamak için.. Nonda.. Burdan.
EmreCan58 sagolun arkadaslar link kisa zamanda ekleyecem suan anda vaktim yok o yüzden kusura bakmayin:)
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: sosyologbey buda benden olsun,kendi yapımımdır.. umarım beğenirsiniz :) Not:Yigido58 iznin varsa senin açtığın başlığa ekliyorum tek bir face için başlık açmamak için.. Nonda.. Burdan. ekle kardes:)
himan Orjinal Mesajı Yazan: HiMaN tamamda bunu lincoln faceyi hangi dosyanın içine import edcez (dosya numarası)