EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: aKDINHO Link yoksa yorumda yok... senin yorumun eksik kalsin...okuman yoksa...
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: TaskinM inan barış özbek yazmasan tanıyamazdım :) beckham güzel hehe resim kalitesi kötüydü barisin o yüzden olmadi:D saygilar
ghost_reacon arkadaşım emek harcamışsın ii güzelde her türlü eleştiriyede açık olucaksın adam beğenmek zorunda diil burda kimseyede bişey söyleme hakkın yok lincoln hariç hiç biri olmamış lincoln ünde azı kötü eleştiri kabul edemiyosan hiç soyunma bu işe
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: ghost_reacon arkadaşım emek harcamışsın ii güzelde her türlü eleştiriyede açık olucaksın adam beğenmek zorunda diil burda kimseyede bişey söyleme hakkın yok lincoln hariç hiç biri olmamış lincoln ünde azı kötü eleştiri kabul edemiyosan hiç soyunma bu işe beckham de mi olmamis??:rolleyes:
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: booyaka Güzel yapıyosun ama Barış ne öyle 45 yaşında gibi :D haha saglam;)
_M e E r t y z_ **Bence update güzel olmuş ama birazcık benzerlik sorunu var sanki.Yinede iyi bi çalışma.**