EmreCan58 Sizlere ilk Face calismami sunmak istiyorum.Yorumlarsaniz sevinirim. Cassio Lincoln http://www.speedyshare.com/832542341.html
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: TaYFuNnN07 Benzememiş:p ama yinede emek harcamışsın tüh bende benzettim biliyodum:(
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: night_fire Çok Gzl olmuş bence sadece ağzı düzenle sagolasin kardes update deneyecem insallah
Mad_Dragon arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama galiba photoshop'tan değil, edit mode'dan fotoğraf yoluyla eklenmiş bu face...
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama galiba photoshop'tan değil, edit mode'dan fotoğraf yoluyla eklenmiş bu face... valla bende öle sandım...Pes'ten anlamıyorm fazla o yüzden bşe demedim :)
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama galiba photoshop'tan değil, edit mode'dan fotoğraf yoluyla eklenmiş bu face... bilmiyon bari konusma ya ne edit modu`?
EmreCan58 valla bende öle sandım...Pes'ten anlamıyorm fazla o yüzden bşe demedim :) resme iyi bakin yukarda sol tarafta ne yaziyo???? Ges.form: STANDARD yaziyo. ben bu face i yapmak icin nasil emek harcadim.edit mod la olsaydi scannen yazardi
EmreCan58 allah razi olsun arkadaslar elimden geleni yapiyorum...sagolun...yüzü isteyen bana yazsin link vereyim:)
EmreCan58 Orjinal Mesajı Yazan: QURTULUSH bencede harika olmuş fakat ufak tefek eksikler var ağızı fln ama iiisin emeğine sağlık;) haklisin kardes ama bir an sinirlenmistim cünkü cok emek harcamistim
zephyr907 çok muhteşem olduğu söylenemez ama yinede iyi en azındanbakınca lincoln olduğu anlaşılıyor bide şöyle düşünün ilk halinden iyidir:) ama yinede ağızını düzeltmen lazım ozaman oldukça güzel olur