Deivid hareket yapmadan önce, sana gelip danışması gerekecek yani :)
Yapmıştır bir hareket cezasınıda almıştır, ha benim fikrimi soracak olursan, ben daha sert bi kafa atardım orada, nasıl olsa kırmızı yiyeceğim, en azından kırmızı kartın hakkını vereyim.
Maç çok çok farklı olabilirdi, gerek bizim beceriksizliğimiz, gerek şans , gerekse gs kalecisinin iyi gününde olması, farkın açılmasını engelledi.
iyisiyle, kötüsüyle bir derbi maçı daha geçti. Takımıma güvenim her geçen gün artıyor, gün geçtikçede daha başarılı günler göreceğiz.