Sonuna kadar hakkettik. 1-0 olunca tamam bu mac bizim dedim :D
GS ilk yari topla daha cok oynadi belki ama net pozisyonu yoktu. Bizim yine pozisyonlarimiz vardi. Tabi buda Feldkamp'in dikkafaliligina bagliyorum. Eger sen derbide Ümit Karan'i yedek birakiyorsan... Bu macta tecrübe daha cok önem verilecek sey.Serkan sahada yok gibiydi.
Hakem yine GS'yi es gecti bazi pozisyonlarda. Song'un hareketi Deivid'inkinden cok daha agirdi. Servet'in önce topa sonra da Semihe vurdugu pozisyonda en az sari kart var, faul bile vermedi. Ugur Carlos'u indiriyor bisey yok. Bence Deivid'in pozisyonu sari kartlikti. Ama Song'a vermiyorsan burda hic vermiceksin. Hayret ettigim sey, Nonda kendini yere biraktiginda penalti vermeyisi. Bence kesinlikle penalti degil. Iyice bakin pozisyona. Zaten fazla itirazda olmadi. Ardaninda daha cocuk oldugu belli. Sen ne ugrasirsin taraftarla? Profesyonel biri kulak asmamasi lazim. Bide üstüne yüricekti külhanbeyi.
Aurelio ve Deivid ikinci yari biraz daha iyi oynadi. Alex'den daha cok sey bekliyordum.
Mac farka gidebilirdi, hele hele Carlos'un atmasini cok istiyordum (gerci herkes istiyordu ;))