Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 daha senle macımız war sitede yayınlıcagımız dimi!!! 2 mac üzerinden yayınlıcaz;) ole mi yapcaz :P
nouman_cr9 ATLETİCO'DA TRANSFER CALISMALARI.. La liga da iyi bir pozisyon elde etmek isteyen At. Madrid, 2 genc oyuncuyu yarım sezonluguna kiraladı.. Ayrıntılar; RESMİ SİTE ACIKLADI!!!
BlackMoney yaa hayırr ben varımm aaron çok qüzel gavilanda süper kariyer devam etsin biz birbirimize yeterizzz....:(:D:P:o
karems Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Aaron güzel. Ben kuzenle yaptığım kariyerde 2010 yılında 95 trilyona Milan'a sattım... :D:D Bi hatırlatma yapayım aaronun bonservisi bende sadece numana kiraladım hani belirteyimde ;)
Roy Keane Aaron çok iyi transfer sezon sonuna kadar çok işine yarar..Bnde Man.City'ye almak istedim ama kabul etmediler teklifi:)
TuNdRaLoWeR Yorumlarınız eksik olmasın beyler..Aaron zaten şu ana kadar çok verim verdi Atletico'ya..Valencia maçında gol atmasıyla bu verim pekişti:D Kariyerimize devam edeceiğiz umarım yorumlarınız bu şekilde çok olur..Saygılarımla..