Orjinal Mesajı Yazan: KnightBaris
bi kerede İtalya ligi yapsanız?bu arada lige katılım varmı?bende katılmak isterim:) ha yok biz arkadaşlar arasında yapıoruz derseniz bozulmam yani ;)
Gerçekten çok isterdik arkadaşım ama 4 kişi bile çok kasıo ve bir araya gelmek çok zor oluyo kusura bakma.
bu arada levante maçı yaptık
