nouman_cr9 **mert olmadıgından buqun aksam büyük ihtimal oynayamayacagız ama belli olmaz izlemey dewam;);)**
TuNdRaLoWeR Kupada Linares'i zorlanmadan(!)eledik:) Sevilla maçındaki kadersizliğimizi istatistikler anlatıyor fakat 2.maçta onların işini bitirip geçen seneki gibi mutlu sona ulaşacağız buna inanıyoruz!
Mert__ YILIN İLK BOMBASII LUİSS FABİANOO VALENCİA'DA sozlesmesi bittiginden kulubum hiç bir bedel ödemeyecekdir..:) yorumlar beyler:)
Mert__ bu arada ben 6-1 numan 7-1 eren 8-1 lik serilerle gecmiş oldugu kupa turunu fatih abi 2-1 le gecmiştir duyrulur:P:D ve kupada karsımda kardes takım AT.MADRİD.. Dostluk kazansın..!!
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ kimse beyenmedimi şimdi luis fabiano'u:(:( Süper olmuş walla.... :D:D
ShabaniNonda arkadaşlar ii güzel çok güzel de ben bir şey soracaktım ortak sezon nasıl yapılıyor?hamachi ilemi?
nouman_cr9 **ewet hamachiden yapılıyor siteye arastırırsan online fm nasıl oyananır die bi konu war;) bu arada atletico-valencia ilk mac skoruda bir hayli ilgincti...**
TuNdRaLoWeR **Aynen Yasin bende pek sevmem fakat adam Valencia adına oynatıldığı(!)müddetçe bol verim sağlayabilir..**
karems arkadaşlar pc deki arıza yüzünden gündüz vakti oyuna nete giremicem akşama girebilecem bilgisini vereyim dedim malesef kendi pcm çöktügü için onunla uğraşıyorum ve malesef de Fm08 cd si yanımda diil.Mert-Numan-Eren başta olmak üzere kimse kusura bakmasın:( :(
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Bombalı olsun:p istersinde olmaz mı daha butcemi kullanmadım bi transferi bitirmek uzereyim!! Orjinal Mesajı Yazan: YoungCity_BlackMoney akşam bombalar devam edecek dimi? transfer donemi ne içindir:)
Mert__ sezon sonu gelceginden bi bomba forvet calısmalrımız dewam ediyor eger o gelirse ortashada oynayabiliyor;)