Mert__ tmm beyler daha uzamasın burda biter... Tesekkur ediyorz yorumlarınız için takıpçi olmanız bile bize yetiyor arkadaslar :)
uA_UNI Mert ; Valencia'nın gençleri nasıllar ? Varmı gözüne çarpan, gelişebilecek kabiliyette olan.. ?
Mert__ olmamı.. Mata,Gavilan,Lindado,moreira şimdidik gozume carpan ve aklımda kalan bunlar oyun acık olmadıgından daha aklıma gelmio ozellikle mata cok ii gercekden bitiriciligi 18 cok sey bekliorm...
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: YoungCity_BlackMoney bgn ssler qelicek dimi? muhtemelen gelir numan dun gece bi raatszlgndan dolayı hastaneye gitti durumu nasıl bilemiorz arkadaslar:(
uA_UNI Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 dün maalesef oynayamadık hastaneye gittim ve gec qeldim ins. buqun dewam ederiz.. Geçmiş olsun.. Önemli bir durum söz konusu değildir umarım ?
nouman_cr9 Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 dün maalesef oynayamadık hastaneye gittim ve gec qeldim ins. buqun dewam ederiz.. Geçmiş olsun.. Önemli bir durum söz konusu değildir umarım ? tsk ederim benm icin önemli ama o kdrda cok ciddi deil :(
nouman_cr9 **paun durumunu aksam koyarz bnde yok ama 7.ciyim yani hc haketmedigim bi yerdeym.. ama 2.yle aramda 4 puan war**
Mert__ ligimiz cok cekişmeli gidiyor 2.lik için :D birinci fatih abi 2 mac eksigi war 3 puan onumuzde 2.ile 7. arasında 5 puan war dusunun cekişmeyi:)
karems Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI Rakip takımı yüceltme olayını sana değil Panathinaikos sitesinden haber yapan arkadaşa dedim. Hiç bir klüp ne olursa, nasıl olursa olsun " DÜNYA DEVİ, AVRUPANIN EN BUYUGU, vb...." gibi öven kelimelerle rakiplerini anlatmaz. "İspanyol veya Katalan ekibi Barcelona FC ile ..." diye bir haber olsa dahada doğru olurdu. Catalania is not Espana , Forza BARCA ! Evet bunu biliyorum sonradan düzeltmeyi düşündüm ancak öle yapmış bulundum.Eleştiriye herzaman açıgım arkadaşım.Resmi site olması dolayısıyla o şekilde itham etmemem lazımdı haklısın. Öneri ve eleştirler için teşekkür ederim.
karems Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ ligimiz cok cekişmeli gidiyor 2.lik için :D birinci fatih abi 2 mac eksigi war 3 puan onumuzde 2.ile 7. arasında 5 puan war dusunun cekişmeyi:) hemen bi düzeltme yapayım kusura bakma mert..:) 2ile aramda 12 puan fark var ve 1maç eksigim var:cool: