Arkadaş tavsiyelere pek açık değil anlaşılan.. Önce karşındaki insanın senden büyük olduğuna dikkat et ondan sonra cevap yaz.. Birde saygısızlık yapmana gerek yok..
Sen hangi transfer haberinin resmi sitede yayınlandığını gördün ? **(İMZA ATILMAMIŞ HALDEYKEN) Eğer gördüysen link at, veya belgeleki bizde görelim, öğrenelim..** Transfer haberleri, dedikoduları resmi sitelerde dolaşıyormuş diyelim.. ;)
**Galacticos** konusu sadece bir uyarıydı, düzgün yazman daha iyi olurdu. Ama sen hatanı anlamak yerine kendini bir şey sanıp saygısızlık yapınca insanda ne istek kalıyor nede başka bir şey..Neyi nasıl yapıyorsan yap.. Haklısın seni uyaranda kabahat!
(Bugün Galacticos'u "GALAKTİKOS" olarak yazan yarın öbürgün MANCHESTER UNITED'i "MENCISTIR YUNAYTID" diyede yazar..)
Rakip takımı yüceltme olayını sana değil **Panathinaikos sitesinden haber yapan arkadaşa dedim. Hiç bir klüp ne olursa, nasıl olursa olsun *" DÜNYA DEVİ, AVRUPANIN EN BUYUGU, vb...." gibi öven kelimelerle rakiplerini anlatmaz. "İspanyol veya Katalan ekibi Barcelona FC ile ..."* diye bir haber olsa dahada doğru** olurdu.
**Mert__**'i tebrik ederim, eleştirilere açık olduğu çok net bir şekilde belli.
Ama senin öyle bir kabiliyetin olduğunu sanmıyorum. En ufak yapıcı bir eleştiriyi bile terbiyesizce cevaplamak vede tavsiyelere uymak yerine onları dikkate almak yerine terslemek veya başka şekilde cevap vermek ancak sana yakışırdı zaten..
Neyse konu amacından çıktı... Tavsiyeleri dikkate alanlar zaten kendilerini belli ediyorlar.
Kariyerdeki herkese başarılar ;) Daha gerçekçi olması dileğiyle..
**Catalania is not Espana , Forza BARCA ! **