_Mokoena_ UEFA'da başarılar Mert. Bu arada Curro Torres'e Mata ***bence * ** değişme. Mata ilerde dehşet oluyo... ;)
TuNdRaLoWeR DİNAMO BUCRESHT=0-R.MADRİD=0 **Ben bu maçı kzansaydım bile çıkamıyacaktım..Sporting Juve'yi 1-0 yendi..Mert'ide alıp Uefaya gittim:)Hadi hayırlısı..Bol yorumlar:D**
Mert__ curro mu ne curro torresi sertac miguel torres :D mata'nın bolgesinde cok adamım war gerek yoq bana:)
karems Uefada başarılar eren ve mert:) cl de ispanyayı temsil edecek olan 2 takımdan birisiyim dieri ise villareal.
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ curro mu ne curro torresi sertac miguel torres :D mata'nın bolgesinde cok adamım war gerek yoq bana:) Pardon:D Ama yine de değişme bence. O adamı ilerde 10m'nun üstüne satarsın...
karems yaw eren sende deli gibi forvete yönelik ortasaha var matayı ne yapacaksın allahaşkına torresde verilmez :D
Mert__ Cok nadirdir bu kdar heyecanlı bir macım!! villa pen kacırdıgı anda kafamı duvara vurasım geldi ama rosina ama rosina!! 10 no hakkını verdi cnm benm :D
TuNdRaLoWeR Her maç işi son dakikaya bırakmaktan sıkıldım doğrusu..Son dakikalarda tek bir dokunmamla takım coşuyor..Örnek2:D
TuNdRaLoWeR Bu maçta gene Hollandalı futbolcularımız sahnedeydi..Şansız bir maçtı 2-3 topumuz direkte patladı diyebilirim:)