karems Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 VİCENTE CALDERON'DA FUTBOL DERSİ!!! Maca Menajeri Eren Bilveran'dan yoksun cıkan Real Madrid adeta dagıldı.Atletico sahada Real'li futbolculara adeta ders werdi.. FORLAN'IN ETKİLİ FUTBOLU KARISISINDA DAGILAN PEPE'NIN BAGIRISLARI... AGUERO VE OYUNDAN ATILMADAN ÖNCE RAMOS ordada sölemiştim ama genede söleyem süper bi maç çıkardın helal olsun numan bu kesmio bizi dahada çok gol atmanı diliyorum :cool: Ekbilgi 2maçta 10 gol attı ayrıcada tebrik ediyorum seni;)
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Daha çok beklersiniz:D:D(LA şaka ha bekleyin:D Her an herşey olabilir;)) Kalbime iniyodu az kalsın:D:D beklioz...
Mert__ walla ewt bizim kariyerde herseyi bekleyebilirsiniz ne zaman ne olacagı hiç ama hiç belli olmuyor:)
TuNdRaLoWeR Kesinlikle Mert'e katılıyorum..Eğer katılım fazla olursa yani ilgili bir kariyer olursa çok fena bombalar patlayacak;)Şu anda bu bombaları hazır ediyoruz..Yakında sunacaz huzurlarınızaki katılım katılım katılım...:)
Mert__ Gercekden bombalara hazır olun arkadaslar..Transfer doneminin yaklasmasyla buyuk bombalar gelceginden emin olabilirsiniz!!
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: karems benden kimse bomba filan beklemesin 50 kişi var zaten takımda daha kimi alayım :D:D abi sen bomba iste ben fitilini ateslerim senn sen yeterki he de ben burda bomba bomba ustune koyar patlatırım :)
karems Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI Catalunya is not Espana diyor ve Katalan ekibi Barcelona'ya yürekten inanıyorum :) teşekkür ederim destegin için inancınızı boşa çıkarmam
TuNdRaLoWeR Ve işte o mükemmel maç..2-0 geriden geldiğimiz maçı 3 hollandalımız sayesinde çevirdik..Nisterlooy,Robben ve Van Der Vaart..İşte o mükemmel maçın golleri..Takımımız tek yürek tek bilek olup bu maçı çevirdi..Kutluyorum..
karems Spartak moskow maçımız vardı ve net bi oyunlar **Barcelona : 2 (messi,messi)** Moskow : 0 (kalecileri pletikosa 9la oynadı maçın adamı)
Mert__ grasshoper=1 valencia=5 villa 4 tane attı grubdan cıkamadık bordo romayı 2-1 yendi uefa yolcusuyuz :(