KÖTÜ SONUCLAR MERT KUROGLU TAHTI SALLANIYORRR....

son macım grashoper'la roma bordo yenerse ve bende yenersem cıkıyorum hadi hayırlısı

buda sampiyonlar ligi grublarımız son maclarımız kaldı


yorum yoqq!!:(

zirve yarısına hızlı bir donus yapmam gerekio :(

komık komık puan kayıpları hayatımın en kotu 5 macını geciriyorum..!!