TuNdRaLoWeR Güya bende Love verecektim Numan'a ama nasip değilmiş..Hayırlısı abi takipçinizim gene söliyimde:D
TuNdRaLoWeR Bilirim abi kaliteli röpörtajlarınızı çevremde ne kadar SCN üyesi varsa hepsini burada topluyacam abi cidden kariyer mükemmel kariyerden ayrıldığıma üzüldüm ama öyle gerekti kariyerinizin takipçisiyim abi bide Real'in başında hangi Teknik Traktör var abi:D?
karems Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Bilirim abi kaliteli röpörtajlarınızı çevremde ne kadar SCN üyesi varsa hepsini burada topluyacam abi cidden kariyer mükemmel kariyerden ayrıldığıma üzüldüm ama öyle gerekti kariyerinizin takipçisiyim abi bide Real'in başında hangi Teknik Traktör var abi:D? Sağol eren içimiz sen biliyosun yakında yeni gelişmelerle daha da güzel olcak.. Traktör filan yok hele helel teknik traktör hiç yok hangi çagda yaşıosun sen eren :D:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: karems Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Bilirim abi kaliteli röpörtajlarınızı çevremde ne kadar SCN üyesi varsa hepsini burada topluyacam abi cidden kariyer mükemmel kariyerden ayrıldığıma üzüldüm ama öyle gerekti kariyerinizin takipçisiyim abi bide Real'in başında hangi Teknik Traktör var abi:D? Sağol eren içimiz sen biliyosun yakında yeni gelişmelerle daha da güzel olcak.. Traktör filan yok hele helel teknik traktör hiç yok hangi çagda yaşıosun sen eren :D:D Abi cidden kim varya Real'in başında biri varmı acayip merak ettim o kadar transfer yaptım bari o gençleri iyi yönde kullancak adam getirsinler başa:D Yada siz kapkaç yapın onları sende para vardı ya abi:D
karems kimse yok eren henuz başlayamadık kariyere bi türlü bir araya gelemedik inş. gelecez başlıcez o zaman sana sölerim başında kimin oldugunu:)
karems valla bi biraraya gelemedik bigün mert gelio bigün numan ben hep varım yani :):) Bi toplansak devam edecegiz
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: karems valla bi biraraya gelemedik bigün mert gelio bigün numan ben hep varım yani :):) Bi toplansak devam edecegiz cok haklısın abi bu aksam numanıda gorursen sole cıkmasın ayarlasn ben burda olcam bi mani olmassa abi tmm??
TuNdRaLoWeR **Evet beyler bayanlar merdivenden kayanlar hazır durun:D Eren Bilveran yeniden yuvaya Galaktikos'a döndü..Real Madrid ve oradaki arkadaşlarını(Numan-Mert-Fatih Abi'yi)bırakamayan Eren Bilveran yeniden takımda hayırlı olsun bana:D Gelsin yorumlar:D:D:D**
karems Tekrardan hoşgeldin eren dilerim bidaha ayrılmayız.;) Oyunu bi şöle tekrar hatırlayalım Kadrolar böle. BARCELONA REAL MADRİD VALENCİA ATLETİCO MADRİD LİGDEKİ SON DURUM OYUNCU VERİLERİ Bizi takip etmeyi unutmayın arkadaşlar
TuNdRaLoWeR Eyvallah dostlarım..Bana başarılar diyen herkeze:D Ve yorum katan tabii..Aman beyler yorumlarınızı eksiltmeyin haa:D
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ Başarılar tekrar herkese... Mert yüzümüzü kara çıkarma;) inş sertac inş elimden gelenin en iyisini yapacagımdan supheniz olmasın :)