_Mokoena_ Ya Villa ve Eto'o nun istatistiklerini bi atın. Bu arada özür dilerim Fatih abi ama objektif olamıyorum:D
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: karems valla mokoena yaşlı dedigin adam bu ben bişey sölemiyorum Abi şaka yapıyodum ya yoksa Eto'o nun nasıl bi forvet olduğu tartışılmaz;)
karems yok şaka yaptıgını biliyorum çnk tartışma götürmez bu istatislikler:eek: Villayıda attım istersen karşılaştır.
_Mokoena_ Ama Joaquin Ronaldinho'dan iyi :P:D:D Nese size ii aksamlar. Forza Mestalla Mert;) (nickimi de deistirmisim:D)
nouman_cr9 **arkadaslar kariyerimizde real madrid i yöneten eren oyundan ayrılmıstır...ama kariyerimiz ısrarla dewam edecektir:)**
TuNdRaLoWeR **Arkadaşlar birde kendim söyleyeyim...Kariyerden bazı durumlardan dolayı ayrıldım duyurulur..Kariyerdeki tüm kardeşlerime başarılar diliyorum..**
How.44 Herkese başarılar arkadaşlar.. Orjinal Mesajı Yazan: karems Aaron'un SS ini koyabilirmisin acaba?...
karems :cool: evet gelecege yapılan bi yatırımdı ama transfer haberi şuan için asılsız transfer sezonuna daha 2 ay gibi bi süre var ve transfer konuşmak için çok erken :) (haberi ben yapmadım bu arada :) )