TuNdRaLoWeR Tarık devam edeceğiz dedim ya henüz devam etmiyoruz fuzuli mesaj yazma lütfen:)Devam ettiğimiz zaman ss'ler gelecek biraz sabret:)(Yanlış anlama sakın:D)
Mert__ **beyler kusra bakmayın bugun benm yuzumden oynayamadık ölüodum yorgunlukdan ekrana bakcak bile halim yoqdu nolur k.bakmayın:(**
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Bugün kariyerimiz tüm hızıyla devam edecektir takipte olun;) hadi eren hadi az laf çok iş ss leri görelim :D:D
Roy Keane Ya sen ne pislik bi insansın SCN gibi en iyi forum sitelerinden birini kirletmeye nasıl cüret ediyosun şerefsiz:mad: İşinize karışmak gibi olucak özür dilerim ama lütfen banlayın şu iti:mad:
Roy Keane (adını bilmiyorum kusura bakma kardeş;)YoungCity_BlackMoney'e katılıyorum admin yokmu hiç ya?