NouCampta Şow..!!
Ligde yolumuza Racing Santander maçı ile devam ettik.

Valladolid maçı ile Keyfimiz iyice yerine geldi..!!

Şampiyonlar liginde Gol düellosu..!!

Maçtan sonra Fatih kiriş Kısa bi Basın toplantısı yaptı Genelde sorulan Soru defanstaki açıklık ve 3 gol birden yemenin nedeniydi.Buna cvp olarak..
"Takımımız Hem Atack yapıp hemde defans yapmak zorunda ancak Futbolcularım biraz yorgundu ben o 3 golü yorgunluga bağlıyorum bi daha olacagını zannetmiyorum Galip geldigimiz için mutluyuz oyuncularımı Kutluyorum."dedi
Şampiyonlar ligindeki son durum.:

Barcelona Fırtınası tüm Hızıyla Devam ediyor..!!

Maçtan sonra Mikrafonlara konuşan Yeni Transfer Samir Nasri..
"Takımımız gerçekten çok formda bugün 3 asist yaptıgım için gerçekten çok mutluyum Takımımız Yavaş yavaş istenilen düzeye geliyor.Herkeze Sesleniyorum bundan sonra Artık daha keyifli Bir Nasri Hemde Barcelona Seyredeceksiniz."dedi
Şans yanımızda..!!

Recreativo maçında gerçekten hem sanslıydık hem şansızdık.çok gol kaçırdık ancak rakibimizin 90+4 de kaçırdıgı golden sonra inanın derin bi oh çektik
Büyük maç geldi çattı..!!!

MAç öncesinde nouCampta 81.000 biletli seyirci yerini almış Bu karşılaşmanın başlamasını bekliyordu.

Maç bitiminde konuşan Fatih Kiriş.:
Maça gerçekten çok hızlı başladık İlk golden sonra bocalayan ve baskıyı atlatamayan Atletico ilk 20 dkda skor 3-0 olunca oyundan koptu ve maçtan 4-1 lik skorla galip ayrılmasını bildik taraftarımıza bize 90 dk destekledigi için çok teşekkür ederim onlara armaganımız olsun bu sezon şampiyon olacagımızdanda kimsenin şüphesi olmasın".dedi
Maçı izleyenler arasında bulunan Türk meslektaşı Eren Bilveran bi gün sonra verdigi demeçte aynen şöle dedi.

Kendisine çok teşekkür Ederim.
Ayrıcada Merak edenler için Samuel Eto'o nun Süper Formu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vee Vee Veee...:eek: :eek:

Ünlü Spiker Burcu E. İspanyada Ronaldinho ile konuştu..!!

Uzun uğraşlar sonunda Ronaldinho ile Hocasından izin alarak kısa ama Etkileyici bi sohbet yaptık.Real Madrid Maçından Fatih Kiriş'e Antremanlardan Maç sonrasına kadar herşeyi sorduk ve Ronaldinho tüm içtenliği ile cevapladı işte yüzyılın Röportajı karşınızda...
Burcu......:Konuşma teklifimizi kabul ettiginiz için Teşekkür ederiz.
Ronaldinho.:Ben teşekkür ederim Buralara kadar geldiginiz için.
Burcu......:Öncelikle Yeni ve genç teknik direktörünüz için ne düşünüyosunuz._?
Ronaldinho.:Hocamız evet genç ve biraz tecrubesiz ancak ondan ögrendigimizi o kadar çok şey varki.Gerçekten Çok heyecanlı çok Cesur bizler için elinden geleni yapıyor.Çogu zamanını Bizimle geçiyor hem antremanlarda hemde özel hayatımızda herşeyimizle ilgileniyor.İlerde adından daha çok bahsettirecek eminim buna.(gülüyor)
Burcu......:Anlıyorum peki takımdaki uyumu nasıl sağlıyor genç ve tecrubesiz bi teknik direktör bu kadar yıldız oyuncu ile diyaogu ve takım çıkarması biraz zor olmuyormudur sence.
Ronaldinho.:Sanmıyorum çnk bu takımda herkez birer yıldız Fatih hocamızda bi yıldız dedigim gibi herkezle ilgileniyor herkezle tek tek konuşuyor takımda hiç kimse ben demiyor herkez biz diyor ve bunu Fatih hocaya borçluyuz.
Burcu......:Fatih Hocayla Kaptan puyol arasında bi sürtüşme oldugu ve takımda bölünmeler oldugu söleniyor buna ne cvp verirsin.
Ronaldinho.:Bu tür haberler kesinlikle spekülasyon.Takımımızda Fatih hoca geldiginden beri Asla böle bi olay olmadı Carles bizim agabeyimiz Fatih hocanınında en iyi arkadaşı asla aralarından bi sorun yok biz bir takımız kıskançlıklardan dogan haberlere lütfen kimse kulak asmasın.
Burcu......:Gelelim olaylı Real Madrid maçına Bize biraz o maçtan bahsedermisin_?
Ronaldinho.:Madrid maçının Öncesinde Fatih hoca hafta içi bizlere sürekli sakin olmamızı ve başarılı olacagımızı söledi.Her antreman sonunda toplantı yaparak Bizlerin motivasyonunu en üst düzeye çıkardı.NouCamp stadına geldigimizde bir an Fatih Hoca'nın Gözlerine baktim Yaşlanmıştı.İlk defa Real derbisine çıkacak bi Td. için gerçekten çok zorlu olsa gerek.İnanırmısınız soyunma odasında Konuşmasını yarım bıraktı sanki maç başlamıştı o an hepimiz koridorlarda çılgınlar gibi haykırarak bu maçı kazanıp Hocamıza Armagan etmeyi planladık Ve Samuelin 3 golüyle Harika bi galibiyet aldık.
Burcu......:Samuel demişken Etoo hakkında biraz yorum yaparmısın bize.._?
Ronaldinho.:Gerçekten şu Dönemlerde harika bi performans Grafigi yakaladı.O kesinlikle harika bi forvet Bizim takımımızda oldugu için çok şanslıyız.İyiki varsın Samuel!!!(gülüyor).Hocamızınn Saatlerce Eto'o ve dier forvetlere şut ve Kontrol Antremanı yaptırmasının faydasını elbette maçlarda görüyoruz.
Burcu......:Takımda mutlu oldugunuzu anlayabiliyorun ancak sormam gerekiyor Devre arasında veya sezon sonunda Chelsea ya gitmeniz konuşuluyor bu konuda ne diyeceksiniz acaba_?
Ronaldinho.:Ben şuanda Klübümde çok mutluyum ve bir yere gitmeyi düşünmüyorum ancak yönetim ne derse onu yapmak zorundayım Gönlüm Barcadan yana kesinlikle.
Burcu......:Peki son olarak Fatih Hocanın dünkü gazetelerde çıkan haberlere göre barcelonadan ayrılacagı konuşuluordu sana göre Hocanızın Barcelonadan ayrılması söz konusu mu._?
Ronaldinho.:Bana soruyorsanız Hocamız bizi bırakıp gitmeyecektir.Yönetimle ilgili benim bildigim bi problem yok inş. kalır biz hocamızı seviyoruz.(gülüyor)
Burcu......:Çok teşekkür ederiz bize vakit ayırdıgınız için Ayrıcada Sana Ve Barcelonaya Başarılar Dilerim.
Ronaldinho.:Ben Teşekkür ederim Türkiyeye Sevgilerle Fenerbahçeye Başarılar..:)
İspanyadan Çok güzel anılarla ayrılıyoruz Fatih hocaya başarılar diliyoruz.....