berdushe35 Orjinal Mesajı Yazan: MaesTRo_1905 cs.img olmadığı içindir arkadaşım... bende gs tezahürat indirdim afs explorer kurdum fakat oyun dosyası içinde img klasörü var ama onun içinde cs.img diye bir dosya yok yardım bu yüzden hiçbir yamayı kuramıyom
MaesTRo_1905 cs.img olmassa yükleyemessin tezahürat yaması filan cs.img dosyası nasıl yok o nasıl iş onu anlamadım:D
Legend_Ghost_2307 yaw bende formalar çıkmadı sade kadro yaparkenki ikonlar değişti ama bi sorum var..bende bazı yamalar vardı krampon ve top editte load yaptığımda kendi premier lig formalarım var ve sizin koyduğunuz yok option file dedin herşeyini yaptım gene olmadı çimler değişti biraz sade bide ps2 kolu geldi menüye :D güzel bi yama ama tam yapınca..teşekkürler bu arada :D
CaglarCa arkadas ben fazla birsey anlamadim bunlari yapabilmek icin kitserer lazim mi bana bir yardimci ol sana zahmet
CaglarCa arkadas deli oldum be bak kardesim senin dedigin gibi yapiyorum ama dosyayi masa üstüne kaydedemiyorum. aynen söyle oluyor <<<<<<<
MaesTRo_1905 Orjinal Mesajı Yazan: CaglarCa arkadas deli oldum be bak kardesim senin dedigin gibi yapiyorum ama dosyayi masa üstüne kaydedemiyorum. aynen söyle oluyor arkadasım bi kac dosyayı eksik yüklemissindir sorun ondan kaynaklanıyordun büük ihtimalle... anlattığım şekilde yüklersen sorun kalmaz teşekkürler...
expulse arkadaşım bende indirdim patch pes2008 dosyası içine attım patchi sora afs yi acıyorum ama cv_0 zamazingosuna gelemiyorum all files diyorum ama olmuyor adresle geliyorum diyecektim cv_0 dosyası kaybolmuş :S ne yapıcam şimdi :S
osda91 kardeş çok güzel anlatmışsın ya yama da çok güzel tebrikler ve teşekkürler çok güzel bi iş yaptın walla