arkadaşlar bişey soruacağım şimdi ben yamayı kurdum ama oyunu açıyorum siyah ekran çıkıyor ve burda donuyor ve hiç bir yama yapamıyorum bunun bir çözümü yokmu (KORSAN DVD)aldım ve birde aldığımda cs.img dosyası yoktu onu master lig için kullandım o sorun yapabilirmi?
lütfen yardım edin arkadaşlar