Öncelikle yama süper onu belirteyim. option file aramayın boşuna çünkü yamanın içinde yok ama yamayı kurup oyuna girdikten sonra sistem ayarlarından sistem dosyasını yükleyin.nasıl oluyosa option file atmaya gerek kalmadan düzeliyo heşey. gelelim yamayı nasıl yaptığıma. tüm partları indirdim.(3 part)sonra 1. parta sağ tıklayıp buraya çıkar dedim. dosyaların çıkarılması bittikten sonra
" PES_2008_Patch_0.5 " isimli dosya oluştu.bunu çift tıklatıp çalıştırın. kur ekranında oyunu nereye kurduysanız oraya kurun. kurulum bittiğinde 2 tane klasör oluşacak pes 2008 klasörü içinde. isimleri kitserver ve PES 2008 Patch. bunlar oluştuktan sonra pes 2008 patch klasörünü açın. içindeki afs explorer programını çalıştırın. afs'de "file" menüsünden "import afs file" seçeneğini tıklayarak açılan pencerede (dosya uzantısı olarak hepsi seçili olsun afs uzantılı dosyalar değil "*.AFS" değil "hepsi")"cv_0.img" dosyasını seçip açın. bunu yaptıktan sonra afs explorer'da action menüsünden "import folder" tıklayın. bi pencere açacak.o pencerede PES_2008_Patch_0.5 içinde bulunan "cv_0" klasörünü seçin. import işlemini bitirin. size dosyalar değiştiği için yeni (yamalı) dosyayı kaydet diyecek. cv_0_new.img olarak kaydedin bi yere. işlem komple bittikten sonra pes2008/img klasörü içindeki cv_0.img dosyasını yeni oluşturduğumuz dosya ile değiştirin ve isminide cv_0 (cv_0_new olarak kaydetmiştik)yapmayı unutmayın. bu işlemleri hiç bozmadan cv_1 ve rv_e dosyalarına uygulayın. import işlemi bittikten sonra kitserver klasörü içindeki setup dosyasını açın ve install edin. yama kullanıma hazırdır.sonra oyunu açın sistem ayarlarından sistem dosyasını yükleyin ve muhteşem yamanın tadına varın....