Arkadaşlar option ve edit dosyalarını save klasörüne attıktan sonra oyuna girdiğimde herhangi bir load yapmadan her şey düzgün oynayabiliyorum. Yani takım ve oyuncu isimleri hatta formalar düzgün şekilde oynuyorum. Kamera açılarımı tuş kombinasyonlarımı falan değiştirdiğim için oyundan çıkarken otomatik save liyor. Fakat oyundan çıktıktan sonra oyuna tekrar giremiyorum siyah ekranda öylece donuyor. Bu yüzden böyle güzel bir patch i kulanamayacak mıyım? Lütfen yardımcı olur musunuz?