TuNdRaLoWeR bendede kaleci casillas...gerçi mükemmel kalecidir ama ortak kariyerde nedense geleni yiyo geçeni yiyo yiyoda yiyo:D
D.V.S 7 Yok be Eren Casillas sağlam kalecidir. Belki formu düşmüş olabilir ama geçer... :D Bende öle değildi. Real Madrid'e 1 golü zor atabiliyordum çünkü adam PANTER oluyordu... :D:D
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: 7_ronaldo_7 Vagner Love:s A.madrid'deyken almıştım Forlan'ın yedeğiydi genelde ama çok kötüydü ben A.madrid'den ayrılınca Fulham almış şimdi Fulham 2.ligde:D :D :D :D
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Adebayor 21 maç 1 gol 1 assist , Eduardo Da Silva 30 maç 2 gol 3 assist !! REZALET!! :eek: nasıl olur bende adebayor 33 maç 20 gol 9 asist nazar değmesin :D
Bedevi bende de arsenalde ilk sezon aliaksandr hleb çok sakatlandı 2 ay gidio,gelio 4 ay daha yok öhh!!! dribbling 20 faydalanamıom o koyuyo.....
D.V.S 7 Arkdaşım flood yapmak yasak. Hleb konusuna gelincede oyuncun iyileştiği zaman maçlarda 90 dk oynatma...
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: drogba_MeTe Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Adebayor 21 maç 1 gol 1 assist , Eduardo Da Silva 30 maç 2 gol 3 assist !! REZALET!! :eek: nasıl olur bende adebayor 33 maç 20 gol 9 asist nazar değmesin :D adebayor gibi oyuncular yanındaki oyuncuya bağımlı oynar.yanında rossi'yi oynattığım zaman ikisi de bişey yapamıyo 6-6 ama yanında theo wallcott ile oynattığım zaman coşuyo.yanındaki oyuncuyu değiştir faydası olacaktır.
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Arkdaşım flood yapmak yasak. Hleb konusuna gelincede oyuncun iyileştiği zaman maçlarda 90 dk oynatma... tmm arkadaş yeni sayılırız alışcaz pardon:D
MaddDogg Torres için Liverpool'u seçtim ama adam boş kaleye kaçırıyo onun yüzünden maçlar kaybediyorum :D
Tixi kerlonu beşiktaşa aldım çok ugrasmadım ama aldıgım yabancılar arasında tek hayal kırıklıgı olandı.. 2.5m e aldım degeri 190k ya kadar düştü :S
killerjack5 Orjinal Mesajı Yazan: denizgfb23 colin kazım richards :S bende colin manyaktı bea.. Sağ kanadı coşturuodu :P
Dong Fangzhuo Orjinal Mesajı Yazan: Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: drogba_MeTe Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Adebayor 21 maç 1 gol 1 assist , Eduardo Da Silva 30 maç 2 gol 3 assist !! REZALET!! :eek: nasıl olur bende adebayor 33 maç 20 gol 9 asist nazar değmesin :D adebayor gibi oyuncular yanındaki oyuncuya bağımlı oynar.yanında rossi'yi oynattığım zaman ikisi de bişey yapamıyo 6-6 ama yanında theo wallcott ile oynattığım zaman coşuyo.yanındaki oyuncuyu değiştir faydası olacaktır. Bende de van Persie ile coşuyor.Yanındaki adam kaliteli...(Eduardo da iyi ama Adebayor'a pek katkısı olmamış bende zaten kulübede:))
reynald of chatillon Lincoln ve Sabri Sarıoğlu Özellikle Sabri'ye çok kişi iyi demesine rağmen top kayıpları ile az maçta çıldırtmadı.
Cesc Şuan Rafael van der Vaart tam bi hayalkırıklığı yaşatıyo bana Marseille'da. Umarım takıma daha alışamamasındandır. Nasri'nin takımdan ayrılmasından sonra onun görevini fazlasıyla yapabileceğini düşünüyodum van der Vaart'ın ama o çk az topla oynuyo ve oyunu yönlendiremiyo. Orta saha ile forvet arasındaki iletişimi sağlayamıyo şuan. Umarım düzelir.
crdsa van der Vaart ile benim de çok sorunum vardı. Ama yavaş yavaş çözmeye başladım adamı. Orta sahayı kalabalık yapınca oynayamıyor. Mesela 4-4-2 gibi bir taktikte ortada oynatırsan kendisini çok iyi bir şekilde gösteriyor.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: crdsa van der Vaart ile benim de çok sorunum vardı. Ama yavaş yavaş çözmeye başladım adamı. Orta sahayı kalabalık yapınca oynayamıyor. Mesela 4-4-2 gibi bir taktikte ortada oynatırsan kendisini çok iyi bir şekilde gösteriyor. Yok 4-1-2-1-2 de amc de oynatıorm. Kendisine en yakın adam 20 metre uzaktan alanı bol. Ama böle ne yazıkki.
7_ronaldo_7 Kuranyi..HSV kariyerimin ikinci sezonunda Schalkeden aldım ama kaçırdığı gollerle deli etti beni daha fazla sabredemedim satttım