RMC07 eduardo vallionatti(adını yanlış yazmış olabilirim) genç die 5M verdim cisseyi kestim onu oynattım 2 golü var ancak...sora gitti boca ya adam şuan Herta Berlinde...bana sadece adamın Herta transferindeki 2Mluk pay yaradı :)
crdsa Demba Nyren diye bi forvet aldım Aalborg'a, oyuncu özellikleri çok iyi, ilk maçlarda bir iki tane attı ama sonra bi daha atamadı :mad: AAritalo gidince Mota'ya kaldık.
seymen37 Galatasaraya 7.5 milyon $ a Gökhan Ünalı aldım. Henüz 23. haftadayım 17 macta ilk 11 oynadı. 5 gol 4 asisti var...Bu arada ankarspordan dönen Necati yi de Bjk ye 4 milyon $ a satmıştım.Necatiyi arıyom simdi:D
erqun_67 benimde ibrahimovic ve david villa adamlar gol atamıyo yaa sabrettim sabrettim tık yoken sonunda kovdum drogbayı aldım adam felaket 10 mac 10 gol anelkada süper ama:D
erqun_67 benimde ibrahimovic ve david villa adamlar gol atamıyo yaa sabrettim sabrettim tık yoken sonunda kovdum drogbayı aldım adam felaket 10 mac 10 gol anelkada süper ama:D
landy_land benim için r.van der vaart , gs'ye aldim ilk sezon 6 kirmizi kart gordu , sonuç : toplam 23 maç ilk 11 de : 3 gol 6 asist.
MuRTaX barcelona kariyerimin ilk sezonunda adrianoyu aldim interden.yaklasik 60 milyon dolara 24 ay taksitle aldim:). Cok kotu bi sezon gecirdi surekli oynatmama ragmen,milli takimda da oyle,satisa cikardim 20 milyona zorla sevilla aldi.Takip ettim orda da 1 sezon dayanamadi su an sampdoriada garip garip dolaniyo.(yil 2010)
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: MuRTaX barcelona kariyerimin ilk sezonunda adrianoyu aldim interden.yaklasik 60 milyon dolara 24 ay taksitle aldim:). Cok kotu bi sezon gecirdi surekli oynatmama ragmen,milli takimda da oyle,satisa cikardim 20 milyona zorla sevilla aldi.Takip ettim orda da 1 sezon dayanamadi su an sampdoriada garip garip dolaniyo.(yil 2010) bendede tam aksi 75 milyon pound verdim vermediler 1 sezon 23 maç as 13 maç yedek 34 gol
mustang17 benim için c.ronaldo ama sonra açildi herif ilk sezonda 28 maçta sadece 1 asist yapabildi ama ikinci sezonda kendine geldi ve 33 maçta 20 gol 15 asist yapti alişti
D.V.S 7 Carlos Garcia diye bi defans aldım Almeria'dan. Özellikleri bayağ iyidi. Ama hiç verim alamadım... Şimdi satmak istiyorum ama alan yok... :D:D