ben futbolcu hayal kırıklarını geçtim
-oyunda hakem topu avantaja bırakmıyor
-lan bi futbolcu hermaç ters kafa vurur diğer adamlara korner çektirik
-sonra kaleci bi türlü top dağıtamıyor (tabi kalecidende kaynaklanır)
-benim oyuncumu frikik overali 17 diğer takımın oyuncusunun 12 benimki sadece bi frikik golü atıyor o adam taktıkça takıyor sonra takımıma alıyorum bi şey yapamıyor frikik değil penaltı atamıyor
-artık bug mu desek eksiklik mi desek saymakla bitmez
gerçi diğer oyunlarda böle yani bugsuz oyun oynamadım