işte ilk sezonda transferlerim:D bura uygun değil ama kusra bakmayın

işte 1.sezon 11.olduğum :D

ve 2.sezon transferleri

işte takımım size önerim mauro rosales i alın uygun fiyatı 2-3 mn ile değişior ..şimdi benden 8 mnye istediler deportvo osasuna felanda vermedm bi sezon daha kalsın....demin gbbyi kaçırdm gs deplasmanında

işte gs maçı bu son :D

ligde 2 breaberlik 3 gb var 3.yüm çok konuştum :D