Sezonun İlk Kupası Geldi Lig Şampiyonu FB'yi 3-2 yenen KS Türkiye Süper Kupasının Sahibi Oldu.

Maçın Bitiş Düdüğü ile Birlikte taraflardan ''BURHAN BİZİ DİSKOYA GÖTÜR''tezaharutı yükselmeye başladı.Maçtan Sonra 30 DK boyunca hiç susmadan bu tezahuratı yapan taraftarı kıramayan Basın Sözcümüz Burhan Altintop KS taraflarını discoya götürdü.
Taraftarlar Alınan Süper Kupayı Basın Sözcümüz Burhan Altintop'un dans Şovu ile Kutladı.İşte Görüntüler;